Bli medlem!

Vi ønsker dere velkommen som medlemmer i Tvillingforeningen.

Hvorfor bør du/ dere være medlem?

Klikk deg gjennom vår digitale brosjyre for å se noe av det våre medlemmer får tilgang til:

Gleder oss til å få dere med på laget.

Vi har flere ulike medlemskap å velge i

Dersom du er foreldre til (eller har omsorgen for) eller venter tvillinger/flerlinger har vi foreldremedlemskap (for inntil to foreldre) og aleneforeldermedlemskap, disse medlemskapene gir tilgang til vårt medlemsnett, månedlig nyhets e-post, rabattavtaler hos våre samarbeidspartnere og medlemspris på våre kurs og i vår nettbutikk. Dere som skal bli, eller allerede er besteforeldre til tvillinger/flerlinger kan ha glede av vårt besteforeldremedlemskap som også gir tilgang til vårt medlemsnett, rabattavtaler hos våre samarbeidspartnere og medlemspris på våre kurs og i vår nettbutikk.

Ønsker du å støtte vårt arbeid, men fullverdig medlemskap er ikke noe for deg?

Støttemedlemskap koster  99,- pr kalender år, og passer for alle, enten de er i familie med tvillinger/flerlinger kjenner noen som er tvillinger/flerlinger eller foreldre til tvillinger/flerlinger, jobber med barn eller er tvilling/flerling selv. Alle som ønsker kan melde seg inn som støttemedlem hos hos, klikk HER for å lese mer.

Medlemskontingenten gjelder pr kalenderår (jan-des).
Velg medlemskap som passer for deg/dere nedenfor og klikk på dette for å bli tatt videre i innmeldingsprosessen.

Støttemedlemskap
Pris: 99 pr. person

Foreldremedlemskap (for inntil to foresatte)
Pris: 539